Jag har inte fått alla mina varor av Postnord?
Hej!
Jag la en beställning på hemsidan och det är skickat till mig med Postnord, men jag har inte fått alla varor jag har beställt. Vad har hänt?
Jag la en beställning på hemsidan och det är skickat till mig med Postnord, men jag har inte fått alla varor jag har beställt. Vad har hänt?
Följ inlägget
0
följare
Vi har troligtvis skickat två kolli till dig. Kontrollera spårningslänken du fått av oss, där står det hur många kolli vi skickat.
När du får avisering av Postnord, så skickar de ett sms för varje kolli. Så kontrollera dina sms från Postnord.
Du kan alltid hämta paketet genom att ange försändelse.id och visa legitimation.
Hur ser jag på spårningslänken att det är två eller fler kolli som är skickade till mig?
Hej Tobbe!
Nedan kan du se en bild på hur mailet med spårningslänkarna ser ut.
Den gröna markeringen på bilden visar att denna sändningen innehåller tre kolli.
Skulle det vara så att vi skickar två kolli till dig så kommer det vara två länkar istället för tre som det är på bilden nedan.
När paketen är framme hos ombudet så kommer Postnord att skicka ett sms per kolli.