Till senaste kommentaren

Jag har fått en transportskada, hur går jag tillväga?

Hej!
Jag har fått hem mina produkter och jag har upptäckt att det blivit en transportskada. Hur gör jag nu?

Kommentarer

  • Hej Amanda!

    Du måste alltid anmäla skadan till chauffören eller hos ombudet först. Sedan kontaktar du oss inom 3 arbetsdagar, med bilder på skadan, på mail info@verktygsboden.se. Se till så att du skriver med ditt ordernummer.
    Johanna Kundtjänst/Webb
  • Hej jag har fått en transportskada och anmälde det till både DHL och er idag och undrar nu hur jag går till väga
    Jan
  • Hej Jan.
    Har du skickat bilder till info@verktygsboden.se? Jag hittar inte mailet i inkorgen. Har du något ärendenummer?
    Jenny Kundtjänst

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.